ترند تابستان تیشرت زنانه


تیشرت زنانه جز محبوب ترین و پراستفاده ترین لباس های زنانه به شما می رود حداقل شما در کمد لباس خود چندین تیشرت زنانه دارید و در طرح و رنگ ها و جنس های مختلف در بازار وجود دارند و به دلیل همین تنوعی که دارند از محبوبیت زیادی بین خانم ها برخوردارند و در هر کمد لباسی پیدا می شوند .اما آیا در انتخاب و خرید تیشرت خود دقت می کنید که رنگش به صورت شما می آید یا نه؟ یا جنس تیشرت به گونه ای است که برای شما راحتی به ارمغان بیاورید و موجب ناراحتی های پوستی و مشکلات دیگر نشود و یا تیشرتی که انتخاب می کنید فیت بدن شما است و بدن شما را خوش استیل نشان می دهد ما در این مقاله قصد معرفی تیشرت ها مناسب با فرم بدنتان دار داریم .

تیشرت مناسب برای اندام ورزشکاری

اگر شما ورزشکار هستید و قصد پوشاندن پنهان نکردن ماهیچه های خود را ندارید پوشیدن تیشرت زنانه مناسب اندازه و فیت بدن شما مناسب است و قالب بدن شما را به خود می گیرد و خرید یک تیشرت پنبه ای و با کمی خاصیت الاستیکی، ماهیچه‌ های شما را به طور کامل نشان خواهد داد و به شما این امکان را می‌دهد که یک تی شرتی بپوشید که متناسب با اندازه درست اندام کلی شما باشد در حالی که بر روی ماهیچه ‌ها به طور ویژه تاکید می‌کند.

  • تی‌شرت بگی

این نوع تیشرت برای افراد لاغر و  چارشانه مناسب هستند و به این دلیل برای افراد لاغر مناسب نیست که تیشرت های بگی مناسب با سایز بدن طراحی شده اند و اگر یه تیشرت معمولی با شسایز بزرگ بپوشید ممکن از قسمت هایی از بدنتان را بیش از حد بزرگ نشان دهد و این نوع تیشرت برای افراد چاق مناسب نیست و می توان این نوع تیشرت ها را با شلوار های تنگ بپوشید و استایلی شیک و زیبا به شما می دهد .

  • تیشرت یقه۷

اگر دوست دارید تیشرتی بپوشید که ساده باشد تیشرت یقه دار انتخاب مناسبی است، و دارای تیشرت های یقه 7 ، بسته و باز هستند  البته یقه بازتر مناسب افراد چاق نیست، زیرا آنها را پهن تر نمایان می کند، اما اگر اندامی عضلانی و ورزشکاری دارید و می توانید یقه بازتری از مدل ۷ را انتخاب کنید.

  • تیشرت برای زنان چاق

اگر شما فرد چاقی هستید باید یک تیشرت بلند متناسب با شلوار چسبان و یک جفت کفش ورزشی بدون جوراب را با هم ترکیب کنید، این به یک نگاه خوب، ورزشی و شیک به لباس‌ هایتان کمک می‌ کند که هم مد روز و هم راحتی را برایتان به ارمغان می آورد.

  • تیشرت متناسب برای زنان کوتاه قد

اگر شما فردی کوتاه قد هستید پوشیدن تیشرت بگی گزینه مناسبی نیست چون شما را قد کوتاه تر نشان می دهد و اگر می خواهید قد بلند تر به نظر برسید از تیشرت های راه راه عمودی  استفاده کنید و همراه با شلوار همرنگ لباس خود انتخاب کنید.

و اکنون شما می توانید خرید اینترنتی لباس زنانه  را از برندهای  زارا ، اچ اند ام ، برشکا ، پل اند بیر  از فروشگاه اینترنتی لباس زنانه  خریداری کنید.

مدل های شلوار جین زنانه

امروزه در اکثر کمدهای لباس بانوان حداقل یک عدد شلوار جین پیدا میشود. دلیل این علاقه مندی می تواند تنوع در طرح و مدل شلوارهای جین باشد و اینکه به راحتی با هر نوع لباس و رنگ و کفشی قابل ست و هماهنگ شدن است و اینکه شلوار جین پارچه ای مقاوم است و به راحتی از بین نمی رود و در ادامه 10 مدل از شلوار جین زنانه که که در بازار و دنیای شلوار وجود دارد را به شما معرفی می کنیم.

 

  • شلوار مام استایل

این نوع شلوار فاق بلند هستند و اغلب رنگ آنها آبی روشن است و اگر شما فردی کوتاه قد هستید پوشیدن این شلوار برای شما مناسب نیست .پوشیدن این شلوار همراه با تیشرت می تواند استایلی فوق العاده به بدن شما ببخشد و قابل استفاده برای همه فصل ها می باشد .و قابل ست شدن با لباس‌های نخی گل گلی، نیم تنه‌های یقه قایقی، پیراهن‌های نخی کوتاه و اکسسوری‌های نئونی، پلیور بافتنی تک رنگ و کت پوشید .

  • شلوارهای بوی فرند

مدل این نوع شلوار ها مانند شلوار مام استایل است و و پایین پاهای این شلوار ها کش دار است  و می توان آنها را همراه با پیراهن های دکمه دار تک‌رنگ ،پلیورهای فیت، کت های جین کوتاه و شومیزهای گلدار، پوشید و برای انتخاب کفش با بوت‌های ساقدار، پاشنه بلندهای طرح پوست حیوانات ،فلت های مخصوص باله و اسنیکرها استایلی فوق العاده به شما می بخشد.همان طور که گفتیم مانند مدل مام استایل برای افراد چاق مناسب نیستند.

  • شلوارهای گرل فرند

این مدل شلوار در قسمت بالایی تنگ تر و فاق بلندی دارد و در قسمت پاها، کمی گشاد می‌شوند و  قد شما را بلندتر نشان میدهند. این نوع شلوار را می توان همراه با تی‌شرت سفید راه راه، کت چرم مشکی و همراه با یک کتونی سفید پوشید.

  • اسکینی‌ها

این مدل شلوار قالب پای ما را به خود می گیرند و به دلیل جذابیتی که دارد برای هر فرد لازم است که در کمد لباسش باشد و قابل هماهنگ کردن با تی شرت های اُورسایز و پلیورهای چندرنگ زمستانی، بوت‌های چرمی بلند و پاشنه بلندها است.

  • شلوارهای پاچه گشاد

این مدل شلوار به دلیل پاچه های گشادی که دارد برای افراد قد بلند و کسایی که پاهایی بزرگ دارند و کسانی که فرم بدنشان گلابی شکل است مناسب هستند و این لباس ها قابل ست شدن با بافت های چسبان یقه اسکی، پیراهن های یقه باز ، کت های  کوتاه و کفش های لژدار و پاشنه بلند هستند.

شلوار جین زاپ دار:

این مدل شلوار ها به تازگی وارد بازارو دنیای شلوار های جین شده اند و زاپ به معنی اینکه خط و خطوطی روی شلوار طراحی شده است که باعث پاره نشان دادن آن می شوند .

شلوار جین جذب کوتاه:

این مدل شلوار مانند شلوار لوله تفنگی است با این تفاوت که نسبت به شلوار تفنگی قدی کوتاه تری دارد و بالای قوزک پا قرار می گیرد

شلوار جین تفنگی :

این مدل شلوار فرم پاها ی شما را به خوبی نشان می دهند و اگر پاهای خوش فرمی دارید می توانید از این مدل شلوار استفاده کنید

شلوار جین اندامی:

این مدل شلوار دقیقا مناسب فیت بدنتان است نه تنگ است و نه گشاد است و اگر پاهای باریک و بلندی دارید این مدل شلوار مناسب فرم بدن شما می باشد .اگر کمر باریک و فرم بدنتان ساعت شنی است می توانید از این نوع شلوار استفاده کنید .

برندهای مختلفی تولید کننده انواع مدل های شلوار جین زنانه هستند که عبارتند از زارا ، اچ اند ام ، استرادیوریوس ، برشکا

شما می توانید برای خرید اینترنتی شلوار زنانه به فروشگاه اینترنتی شلوار زنانه مراجعه کنید.

 

انواع و کاربرد کیف زنانه

شما در کمد لباس خود چند کیف دارید ؟یا اینکه هر کدام از آنها در چه مکان و محیطی استفاده می شوند ؟ در کاربرد استفاده از آنها چه تفاوت هایی وجود دارد ؟در دنیای متنوع کیف زنانه که با  طرح ها و رنگ ها و جنس های مختلف تولید شده اند. انتخاب کیف مورد نظر و مناسب با این همه تنوع ممکن است سخت باشد و یا ممکن است برای انتخاب کیف دچار سردرگمی شویم و برای اینکه راحت بتوانید یک کیف مناسب انتخاب کنید باید ابتدا کاربردهای آن را با توجه به مکان های مختلف بدانید و با توجه به مکان و محیط مورد نظر می توانید کیف های  مورد نیاز خود را انتخاب کنید .اما برای این موضوع می توانید یک کیف داشته باشید که بتوانید در همه مکان ها از آن استفاده کنید و کاربرد داشته باشد .

یکی از فاکتورهای مهم انتخاب کیف این است که مقاوم  وبا دوام باشد که می خواهید در مکان های مختلف از استفاده کنید دچار مشکل نشوید .یکی دیگر از فاکتورهای مهم انتخاب کیف بند آن است اگر بند یا تسمه کیف خیلی بند یا کوتاه باشد دچار مشکل می شوید بند کیف باید از جنس مقاوم و ضخیمی باشد که در مکان های مختلف تحت فشار و گرما و سرما قرار می گیرد دچار پارگی و پوسیدگی نشود .

فاکتور دیگر برای انتخاب کیف اندازه کیف است اگر کیف خیلی بزرگ باشد حمل و نقل آن سخت است وچون در مکان های مختلف قرار است استفاده شود و همه جا با شما باشد اگر کیف بزرگی انتخاب کنید دچار فرسودگی می شوید.

یکی دیگر از ویژگی های انتخاب کیف مناسب "امنیت" است. اینکه در کیف ما چگونه بسته می شود و اگر تخت فشار قرار بگیرد به راحتی و آسانی باز نشود.

 

برند هایی مثل زارا  ، اچ اند ام ، برشکا و استرادیوریوس اقدام به تولید و عرضه انواع کیف زنانه می کنند. کیفیت، تنوع، رنگ بندی، ظاهر، قیمت مهم ترین فاکتورهایی هستند که این کمپانی ها در هنگام تولید این کیف ها به آن دقت و توجه می کنندخرید اینترنتی کیف زنانه می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد زیرا که می توانید هم در زمان خود صرفه جویی کنید و هم در زمان هایی که تخفیف های خوب به مناسبت اعیاد مختلف در فروشگاه اینترنتی کیف زنانه داده می شود ، پول کمتری را هزینه کنید.

انتخاب عینک آفتابی مناسب فرم صورت شما


آیا اکسسوری جذابتر از عینک آفتابی می شناسید؟ با عینک آفتابی نه تنها چشمانتان را از اشعه های مضر آفتاب دور نگه می دارید، بلکه به ظاهرتان نیز جذابیت بیشتری می بخشید.

ازآن ‌جایی ‌که مسئله زیبایی نیز در انتخاب عینک آفتابی دخیل است، طراحی‌ های مختلفی ازآن در بازار موجود است که ما در این مقاله قصد آشنایی انواع مختلف فرم های عینک و فرم های صورت را به شما معرفی می کنیم تا شما بتوانید بهترین عینک آفتابی مناسب صورت خود را پیدا کنید و از آن لذت ببرید و زیبایی شما را دو چندان کند .

علاوه بر انتخاب عینک شما باید عینک اورجینال و اصل را از برند معتبر انتخاب کنید و مطمئنا همه ی‌ برندها کیفیت و زیبایی یکسانی ندارند. در ادامه بهترین برندهای تولید کننده عینک آفتابی را به شما معرفی می کنیم.

مدل های فرم صورت

  • مدل قلبی:

در این نوع فرم صورت چون باریک ترین نقطه صورت چانه است هر نوع فرم عینکی که در بالای آن عرض بیشتری دارد می تواند استفاده کرد مانند عینک آفتابی گربه ای و مربعی

  • مدل گرد :چون صورت عریض است شما می توانید از عینک آفتابی های مربعی و مستطیلی و زاویه دار استفاده کتنید
  • مدل بیضی:

برای این مدل صورت نباید از فرم های خیلی بزرگ و کوچک استفاده کنید و می تونانید از عینک آفتابی های مربعی و گرد استفاده کنید .


  • مدل مربعی :در این نوع فرم صورت چون پیشانی و فک عریض است نباید از عینک هایی که لبه دار هستند استفاده کرد .

انواع عینک آفتابی

  • عینک های آفتابی خلبانی

علت نامگذاری این مدل عینک این بود که این مدل عینک برای محافظت خلبان ها در برابر نور خورشید طراحی شده بود.از ویژگی های این عینک آفتابی خلبانی سبک وزن بودن و بعلت اینکه درای دو پر روی بینی است و انعطاف پذیری را بالا می برد و روی گوش ها بهتر قرار می گیرد.

  • عینک های آفتابی پروانه ای

علت نامگدذاری این مدل عینک این است که ظاهر آن شبیه پروانه است و طراحی آن از بال های پروانه الهام گرفته است و بعد مورد استفاده بین افراد مشهور و معروف بعد از طراحی قرار گرفت . برای کسانی که علاقه به فرم های بزرگ دارند و می توان آن را جایگزین فرم های کلاسیک قرار داد .

  • عینک آفتابی گرد

این مدل توسط جان لنون افسانه ای طراحی و تبدیل به یک سبک مدرن شد و بعد از طراحی مورد استفاده افراد معروف و مشهور قرار گرفت

 

  • عینک آفتابی چشم گربه ای

علت نامگذاری این مدل عینک این است ظاهر آن شبیه چشم های گربه و از چشم های گربه الهام گرفته شده است .

  • عینک های آفتابی مربعی

اگر شما از فرم صورتتان راضی نیستید می توانید با عینک آفتابی مربعی فرم آن را تغییر دهید و چون به دلیل اینکه فریم این نوع مدل ها بزرگ است انتخاب مناسبی برای محافظت چشم ها در برابر نور خورشید است.

  • عینک آفتابی مستطیلی

کسانی که عینک آفتابی با فریم بزرگ دوست دارند و نمی خواهند از عینک های آفتابی مربعی استفاده کنند می توانند این عینک آفتابی مستطیلی را جایگزین عینک مربعی کنند .



برندهای زیادی تولید کننده انواع مختلف عینک آفتابی هستند و می توان از برندهای اچ اند ام ، برشکا ، دیفکتو ، استرادیوریوس نام برد شما می توانید برای خرید اینترنتی عینک آفتابی به فروشگاه اینترنتی عینک آفتابی مراجعه کنید.

 

 

خرید اینترنتی شال و روسری زنانه

بطور کلی دنیای شال و روسری که نسبت به قبل در حال متنوع تر شدن است و در کشورهای مسلمان شال و روسری از نیازهای روزمره خانم ها است. شال و روسری علاوه بر پوشاندن سر و داشتن حجاب می تواند علاوه بر زیبایی یکی از ابزارهای مد نیز باشد و می توان آن را به عنوان یک معجزه کوچک در استایل خانم‌های مسلمان شیک پوش دانست چرا  که به راحتی می‌توان با یک انتخاب مناسب و ساده کل یک استایل را ارتقا داد.دنیای شال و روسری به قدری بزرگ و متنوع است که می توان آن را از چندین جهت دسته بندی و تقسیم بندی کرد و می توان آن ها را طبق المان های مثل جنس، اندازه یا قواره، استفاده در فصول مختلف، نوع چاپ و طرح تقسیم‌بندی کرد.در این مقاله قصد داریم شال و روسری زنانه را از نظر جنس پارچه بررسی کنیم .

آلپاکا:برای روزهای سرد زمستان پاییزروسری های آلپاکا از پشم آلپاکا ساخته شده است که یک فیبر طبیعی سرسبز و ابریشمی ، گرم و نرم است.

کشمیر: برای روزهای سرد زمستان پاییزاین پارچه نرم و مجلل از پشم بز کشمیر ساخته شده استاز نظر وزنی سبک است و در صورت برخورد با دقت ، با گذشت زمان نرم تر می شود.

پنبه: برای روزهای گرم بهار تابستانکلاسیک و آسان ، پنبه اصلی به دلیل توانایی شستشو و ماندگاری آن در تولید آن ها استفاده می شوداین پارچه خنک و مناسب برای لباس تابستانی است.

جرسی: برای روزهای سرد زمستان پاییزاین پنبه کشیده و نرم استجرسی یک پالت ایده آل برای مهره ، گل میخ ، دنباله ها و سایر تزئینات است.

پارچه کتانی: برای روزهای گرم بهار تابستانبه دلیل خنک بودن آن ، کتانی اغلب تنفس ترین پارچه در نظر گرفته می شوداز الیاف گیاه کتان تهیه می شود.

پاشمینا: برای روزهای سرد زمستان پاییزپاشمینا به نوعی شال یا روسری که از پشم ترمه بز پاشمینا ساخته شده است ، اشاره دارد.

ساتن: برای روزهای سرد زمستان پاییزساتن پارچه ای براق و نرم است که اغلب از ابریشم یا پلی استر ساخته می شودساتن به اشکال مختلفی بافته می شود و ممکن است درخشندگی ، ضخامت ، انعطاف پذیری و وزن متفاوت باشد.

ابریشم: برای روزهای گرم بهار تابستانابریشم یک فیبر پروتئینی طبیعی است که از پیله لارو کرم ابریشم توت به دست می آیداین درخشش می تواند براق یا مات باشد و به خصوص ظریف است.

پشم: برای روزهای سرد زمستان پاییزپشم از پشم گوسفند و حیوانات دیگر حاصل می شودبسیار گرم ، بادوام است و با مراقبت مناسب باید سالها به طول انجامید.

شما می توانید خرید اینترنتی شال و روسری زنانه را از برندهای اچ اند ام ، استرادیوریوس ،   لوویوس ویتون ، ماسیمودوتی ، از فروشگاه اینترنتی شال و روسری زنانه خریداری کنید.