انتخاب عینک آفتابی مناسب فرم صورت شما


آیا اکسسوری جذابتر از عینک آفتابی می شناسید؟ با عینک آفتابی نه تنها چشمانتان را از اشعه های مضر آفتاب دور نگه می دارید، بلکه به ظاهرتان نیز جذابیت بیشتری می بخشید.

ازآن ‌جایی ‌که مسئله زیبایی نیز در انتخاب عینک آفتابی دخیل است، طراحی‌ های مختلفی ازآن در بازار موجود است که ما در این مقاله قصد آشنایی انواع مختلف فرم های عینک و فرم های صورت را به شما معرفی می کنیم تا شما بتوانید بهترین عینک آفتابی مناسب صورت خود را پیدا کنید و از آن لذت ببرید و زیبایی شما را دو چندان کند .

علاوه بر انتخاب عینک شما باید عینک اورجینال و اصل را از برند معتبر انتخاب کنید و مطمئنا همه ی‌ برندها کیفیت و زیبایی یکسانی ندارند. در ادامه بهترین برندهای تولید کننده عینک آفتابی را به شما معرفی می کنیم.

مدل های فرم صورت

  • مدل قلبی:

در این نوع فرم صورت چون باریک ترین نقطه صورت چانه است هر نوع فرم عینکی که در بالای آن عرض بیشتری دارد می تواند استفاده کرد مانند عینک آفتابی گربه ای و مربعی

  • مدل گرد :چون صورت عریض است شما می توانید از عینک آفتابی های مربعی و مستطیلی و زاویه دار استفاده کتنید
  • مدل بیضی:

برای این مدل صورت نباید از فرم های خیلی بزرگ و کوچک استفاده کنید و می تونانید از عینک آفتابی های مربعی و گرد استفاده کنید .


  • مدل مربعی :در این نوع فرم صورت چون پیشانی و فک عریض است نباید از عینک هایی که لبه دار هستند استفاده کرد .

انواع عینک آفتابی

  • عینک های آفتابی خلبانی

علت نامگذاری این مدل عینک این بود که این مدل عینک برای محافظت خلبان ها در برابر نور خورشید طراحی شده بود.از ویژگی های این عینک آفتابی خلبانی سبک وزن بودن و بعلت اینکه درای دو پر روی بینی است و انعطاف پذیری را بالا می برد و روی گوش ها بهتر قرار می گیرد.

  • عینک های آفتابی پروانه ای

علت نامگدذاری این مدل عینک این است که ظاهر آن شبیه پروانه است و طراحی آن از بال های پروانه الهام گرفته است و بعد مورد استفاده بین افراد مشهور و معروف بعد از طراحی قرار گرفت . برای کسانی که علاقه به فرم های بزرگ دارند و می توان آن را جایگزین فرم های کلاسیک قرار داد .

  • عینک آفتابی گرد

این مدل توسط جان لنون افسانه ای طراحی و تبدیل به یک سبک مدرن شد و بعد از طراحی مورد استفاده افراد معروف و مشهور قرار گرفت

 

  • عینک آفتابی چشم گربه ای

علت نامگذاری این مدل عینک این است ظاهر آن شبیه چشم های گربه و از چشم های گربه الهام گرفته شده است .

  • عینک های آفتابی مربعی

اگر شما از فرم صورتتان راضی نیستید می توانید با عینک آفتابی مربعی فرم آن را تغییر دهید و چون به دلیل اینکه فریم این نوع مدل ها بزرگ است انتخاب مناسبی برای محافظت چشم ها در برابر نور خورشید است.

  • عینک آفتابی مستطیلی

کسانی که عینک آفتابی با فریم بزرگ دوست دارند و نمی خواهند از عینک های آفتابی مربعی استفاده کنند می توانند این عینک آفتابی مستطیلی را جایگزین عینک مربعی کنند .



برندهای زیادی تولید کننده انواع مختلف عینک آفتابی هستند و می توان از برندهای اچ اند ام ، برشکا ، دیفکتو ، استرادیوریوس نام برد شما می توانید برای خرید اینترنتی عینک آفتابی به فروشگاه اینترنتی عینک آفتابی مراجعه کنید.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.