با کیفیت ترین جنس بوت مردانه کدام است ؟

آقایان مدت‌هاست که از انواع بوت استفاده می‌کنند اما نه به عنوان کفش یا چکمه‌ای صرفا کاربردی، امروزه استفاده از بوت‌ها برای ساخت استایلی منحصر به فرد، به شکل روز افزونی در حال توسعه است. اگر بخواهیم لیستی با عنوان " ضروری‌ترین کفش‌های مردانه " تهیه کنیم، انواع بوت مردانه جایی در صدر لیست به خود اختصاص خواهد داد. اما آیا همه‌ی بوت‌ها برای همه‌ی موقعیت‌ها و استایل‌ها مناسب‌اند؟ در ادامه به معرفی بوت ها و کاربردهای آن می پردازیم.

  • مدل بوت چلسی

بوت کلاسیک چلسی ،این مدل بوت بسیار سبک و کاربردی می باشد.لژ آن نیز متفاوت بوده، از این رو اگر بـه دنبال کفشی سبک و اسپورت تر میگردید، می توانید از مدلهای بدون لژ آن استفاده کنید. بی شک چلسی یکی از بهترین انتخاب ها در بین بوت مردانه اسـت.

از آنجا کـه این بوت ساده و بـه دور از جزییات طراحی شده، انتخاب خوبی هم برای موقعیت های رسمی و هم غیررسمی می‌باشد. اگر می‌خواهید یک تیپ اسپورت بزنید، آن رابه همراه یک کاپشن چرم و شلوار جین بـه تن کنید اما اگر هدف تان تیپی رسمی ست، کت و شلوار نیز گزینه مناسبی برای آن خواهد بود.

  • مدل بوت بروژ

بوت بروژ ابتدا در اسکاتلند و ایرلند، کـه از پوست حیوانات تهیه می شوند ساخته شد. روی آنها روزنه های کوچکی تعبیه شده بود تا رطوبت قرار گرفته روی کفش را از بین ببرند اما بـه مرور این روزنه ها جنبه تزیینی پیدا کرد.

 بروژ بـه 2 دسته تقسیم می شوند:

کفش های دربی با بال باز و کفش ها آکسفورد با بال های متصل وجود دارد و مدل کلاسیک آن با رنگ چرم قهوه ای درست شده اسـت اما اکنون در چندین رنگ «قهوه ای، مشکی و جیگری»، وجود دارد.

کفش بروژ قبلا بعنوان کفش های غیررسمی و بیرون شهری درنظر گرفته می‌شدند و برای مناسب های رسمی استفاده نمی شد ولی امروزه  به دلیل تنوعی که در طرح و سبک بوجود آمده است برای مراسم های رسمی هم کاریرد دارد. از این رو شـما می توانید آن رابا لباسهای مختلفی از شلوار جین و پیراهن های ساده یقه هفت گرفته تا شلوار و پیراهن های کتان ست کرد و پوشید.

  • مدل بوت در پی 

این مدل کفش یک  ایده جدید در طرح و سبک کفش است و بی شک در کمد لباس هر آقایی یک جفت از این کفش ها دیده می‌شود.

این کفش ها بـه طور سنتی با پنجه گرد و بندهای ثابت و چرم براق تولید می شوند. شـما می توانید آن رابا شلوار جین و پیراهن های چهارخونه بـه زیبایی ست کنید. اگرهم بـه دنبال تیپی برای موقعیت های رسمی تان می‌گردید، آن رابا کت های فاستولی می توانید بپوشید.

از آنجا کـه این بوت ها بـه رنگ های قهوه ای تیره و مشکی طراحی شده اند، بـه اسانی با هر رنگ لباسی جور در می‌آیند. اما بهترین ست ها برای آن شلوار کرم، کت چهارخانه و تی شرتی ساده اسـت.

  • مدل بوت چوکا

بوت های چوکا امروزه از مشهور ترین و رایجترین مدلهای بوت محسوب می شوند کـه دلیل آن هم اسانی و شکیل بودن آنهاست.

شاید بـه نظرتان ست کردن لباس با این مدل بوت کمی سخت باشد اما اگر شلواری کـه بـه تن می کنید بـه گونه ای باشد کـه پاچه آن دقیقا تا روی کفش تان بیاید، بدانید کـه انتخاب درستی داشته اید. این بوت ها کـه در رنگ های قهوه ای مشکی طراحی شده، برای موقعیت های رسمی و محل کار، انتخاب بسیار مناسبی هستند.

پیشنهاد مـا این اسـت کـه آن رابه همراه یک شلوار جین مشکی و تیشرت سفید بـه همراه یک پیراهن خاکستری روی آن ست کنید.

  • مدل بوت کوهنوردی

اگر بـه دنبال بوتی برای ماجراجویی هایتان میگردید، مـا بوت های کوهنوردی رابه شـما پیشنهاد میدهیم. این مدل بوت ها سخت، مقاوم و بسیار کاربردی اند.

از پوشیدن این کفش در موقعیت های رسمی یا حتی محل کار خودداری کنید. از آنجا کـه این بوت ها تنها هنگام کونوردی و پیاده روی های دشوار کاربرد دارند، برای ست کردن لباس هایتان با آن، بهتر اسـت کـه بـه دنبال لباس هایی آسان و اسپورت باشید.

در فصل های سرد سال، از لایه لایه لباس پوشیدن نترسید. جنس های مختلف پارچه هم چیزی ست کـه می تواند بـه ظاهر شـما جذابیت بیشتری دهد.

 

  • مدل بوت بایکر

بوت های بایکر از هنرپیشه آمریکایی، بوت های مارلون براندو، الهام گرفته اسـت. گرچه این بوت ها بـه بوت های موتورسواری شباهت دارند اما امروزه برای موقعیت های دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

شـما می توانید آن رابا ژاکتی چرمی، تی شرتی ساده و شلوار جینی مشکی یا بـه همراه یک پالتوی بلند بـه تن کنید. این بوت های چرمی زیبا استایل شیک و زیبایی رابه شـما خواهند بخشید.

با توجه به محبوبیت بوت مردانه که مخصوصا در فصول پاییز و زمستان بسیار کاربردی هستند، شما می توانید جهت خرید اینترنتی نیم بوت مردانه به  فروشگاه اینترنتی کفش مردانه مراجعه کنید و خرید اینترنتی بوت مردانه را با آسودگی و راحتی بدون دغدغه انجام دهید.برند های مشهور و معروف زیادی در تولید بوت مردانه دارای اعتبار هستند که عبارتند از برشکا ، زارا ، پل اند بیر ، اچ اند ام


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.