بهترین جنس برای کاپشن زنانه کدام است؟

در مورد تاریخچه بارانی جالب است بدانید این محصول هم مانند بسیاری از نوآوری‌های تاریخ از دل صنایع نظامی بیرون آمده است. توماس بربری (بنیانگذار برند Burberry) در سال 1879 پارچه‌ای ضد آب برای یک افسر انگلیسی تولید کرد که بعدها مورد توجه افسران و ارتش انگلستان قرار گرفت. کاربردی بودن این لباس موجب شد تا بعد از ارتش در میان عموم مردم نیز محبوب شود. امروزه این لباس در انواع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد که از محبوب‌ترین آنها می‌توان به کاپشن زنانه اشاره کرددرست است که پالتو‌ها محبوبند اما معایبی نیز دارند، مثلا خیلی گرم و ضد آب نیستند و قطعا انتخاب ایده‌آلی در هنگام بارندگی به حساب نمی‌آیند. دقیقا اینجاست که کاپشن زنانه وارد عمل می‌شود که مبحث آن کمی متفاوت‌تر است.

کاپشن زنانه

بهترین کاپشن را چگونه انتخاب کنیم؟ بهترین جنس برای کاپشن یا یک لباس زمستانی خوب کدام است؟

این ها سوالاتی هستند که هنگام خرید آنها یا زمانی که کاپشن‌هایمان به اندازه کافی گرم نیستند، در ذهنمان شکل می‌گیرند. برای پاسخ به این سوال‌ها بهتر است ابتدا تعاریفی دقیق و اختصاصی برای کاپشن و بارانی داشته باشیم تا بدانیم که دقیقا باید به دنبال چه چیزی باشیم !

کاپشن لباسی است متشکل از 3 لایه آستر، عایق حرارتی و رویه ! بیایید از خارجی‌ترین لایه آغاز کنیم :

رویه کاپشن

تصمیم‌گیری برای میزان کیفیت این جزء و میزان هزینه‌ای که برای آن پرداخت می‌کنید، کاملا به موقعیتی که کاپشن را برای آن تهیه می‌کنید، بستگی دارد. طیف گزینه‌ها بسیار وسیع است و از رویه‌های کاملا قابل تنفس و ضد آب آغاز شده و به رویه‌های بدون قابلیت تنفس و جاذب آب ختم می‌شود. البته توجه داشته باشید که رویه در واقع محافظ اصلی الیاف داخل خود، یعنی عایق حرارتی است !

عایق حرارتی 

حجم، جنس و کیفیت الیاف استفاده شده در این لایه، ضامن میزان گرمایی است که احساس می‌کنید. به طور خلاصه بدانید که گران‌ترین کاپشن‌های دنیا از پر (کرک) تشکیل شده‌اند.

آستر

آستر لایه‌ای است که ما بین شما و عایق حرارتی قرار می‌گیرد که معمولا ظریف و نازک است تا گرمای بدن را به عایق منتقل نماید.
به طور کلی دو فاکتور درجه حرارت متوسط هوا در منطقه مورد استفاده از کاپشن و میزان بارندگی و رطوبت هوا مهم‌ترین معیارهای انتخاب این لباس زمستانی هستند

کاپشن زنانه در طرح و مدل و جنس،...تنوع و انواع مختلفی دارند. اگرجنس بارانی معمولی باشد و ویژگی خاصی نداشته باشد قیمت آن ارزان تر است اما اگر یک بارانی ضد آب یا چرم می‌خواهید گران قیمت تر هستند و باید سراغ برندهای معتبر و تخصصی بروید. یک فروشگاه اینترنتی کاپشن زنانه می تواند با فروش آنلاین کاپشن زنانه و با ارائه مشخصاتی از کاپشن زنانه مانند عکس و ویژگی‌های دقیق، قیمت امکان خرید اینترنتی کاپشن زنانه را برای شما فراهم می کنند. کاپشن‌ زنانه هم تنوع زیادی دارند اما انتخاب یک کاپشن پفی یا پر که خیلی گرم هستند یا یک کاپشن نازک با الیاف مصنوعی بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد.

برندهای معروف تولید کننده زیادی در تولید و طراحی کاپشن زنانه وجود دارد که عبارتند از: اچ اند ام ، برشکا ، زارا ، ماسیمودوتی 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.