برند های معتبر کیف دوشی زنانه + 3 نمونه عکس

امروز با پرداختن به یکی از مباحث رایجی که قشر خاصی از جامعه ما را درگیر خود کرده است ، در خدمت شما هستیم .

در چندین سال گذشته حوزه مد و فشن جوانان زیادی را به خود جذب کرده است ، مسئله ای که خیلی زیاد در بین قشر جوان جامعه طرفدار پیدا کرده و حالا شاید یکی از دغدغه های گروهی نیز به شمار آید.

دختران و خانم ها به طور تقریبی نیمی از افراد هر جامعه ای را تشکیل می دهند و صد البته که بحث مد و فشن در بین آن ها بسیار داغ تر از مردان و پسران است زیرا آنان خیلی بیشتر به موضوع پوشش و ظاهر خود اهمیت می دهند .

یکی از مهمترین اکسسوری هایی که خانم ها برای خرید آن وسواس و دقت زیادی را به خرج می دهند ، کیف زنانه است .

کیف زنانه شامل دسته های مختلفی است از جمله کیف مجلسی ، کیف دوشی ، کیف دستی ، کیف پول و ... که هر کدام دارای مدل های مختلفی هستند ، ان چیزی که ما امروز به صورت تخصصی به آن می پردازیم و برخی از مدل های آن را شرح می دهیم کیف دوشی زنانه است .

کیف دوشی زنانه که چندین سال است مورد استفاده خانم ها قرار می گیرد توسط کمپانی های بزرگ و معتبری تولید می شود که هر کدام مدل های خاص خودشان را روانه بازار می کنند . در کشور ما هم شرکت هایی هستند که کار واردات این محصولات را انجام می دهند که در انتهای این مقاله چند نوع از محصولات این شرکت را نیز خدمتتان معرفی خواهیم کرد.



چند نکته قابل توجه در مورد خرید کیف دوشی زنانه وجود دارد که در ادامه به اختصار هرکدام را برایتان توضیح می دهیم .

اولین نکته هنگام خرید اینترنتی کیف دوشی زنانه که باید به آن توجه داشته باشید این است که کیفیت چرم آن چگونه است ؟ زیرا اگر جنس چرم آن از کیفیت بالایی برخوردار نباشد پوست کیف خیلی زود از بین رفته و پوست پوست می شود .

نکته مهم دیگری که توجه به آن شما را از دیگران متمایز می کند ، توحه به نوع دوخت کیف دوشی است . به این صورت که اگر دوخت بوسیله دست انجام شده باشد ، فاصله دوخت ها به صورت نامنظم از یکدیگر قرار دارند که شاید از تظر خیلی ها جالب به نظر نرسد و در اصطلاح در ذوق آدم بزند. کمپانی های بزرگی مثل لوئی ویتون ، زارا ، برشکا ، اچ اند ام و ... جزء برند هایی هستند که به صورت تخصصی به تولید این محصول می پردازند و از لحاظ جنس چرم و نوع دوخت در سطح بالایی قرار دارند .

 

تصاویر زیر چند نمونه از محصولات شرکت های نامبرده می باشند که با کلیک بر روی هرکدام می توانید وارد صفحه دسته بندی آن ها شوید و نمونه های مشابه آن را نیز مشاهده کنید . 


کیف زنانه چرم گوچی

برند گوچی که دیگر نیازی به تعریف و تمجید کسی را ندارد و یکی از بهترین و با سابقه ترین برند های فعال در بازار است.


کیف سفارشی لویی ویتون

این کیف که محصول برند معتبر لوئی ویتون است بسیار لوکس بوده و کیفیت فوق العاده ای دارد.


کیف دوشی چرم شنل


منبع : گوچی ، لوئی ویتون و ...