شال و روسری زنانه


برخی به یک دستبند اعتماد دارندبرخی دیگر اصرار دارند که یک جفت کفش منحصر به فرد یا یک سبک خاص از کت و شلوار استفاده کنند.
وقتی به "شال و روسری زنانه " فکر می کنیم ، معمولاً تمایل داریم که پارچه های شفاف ، که به دور گردن یک زن زیبا پیچیده شده استبا این حال ، دامنه روسری فقط به توضیحات فوق محدود نمی شوداین شامل پوشانده شدن برای محافظت از گردن و سر در برابر باد و سرما ، روکش سر ، پارچه های گردن ، بند کمر یا لوازم جانبی کیسه و یا به منظور مد می باشد ، پیروی از دستورات و کتب مذهبی ، دور نگه داشتن گرد و غبار و آلودگی از سر و گردن ، گرم نگه داشتن در زمستان یا استفاده از آن به عنوان ابزاری برای تسکین از پرتوهای آفتاب ، این یکی از محبوب ترین قطعه لباس زنانه  و لوازم جانبی است که در سراسر جهان پوشیده شده است.

منشأ روسری ها را می توان در روم باستان پیدا کرد ، جایی که از آنها به عنوان لوازم جانبی مد استفاده نمی شد بلکه به عنوان "پارچه عرق" برای پاک کردن عرق از صورت و گردن در هوای گرم استفاده می شودبعداً روسری نه تنها برای خانمها بلکه برای آقایان نیز ضروری نبود ، بلکه بیشتر توسط آقایان فرانسوی  مد شده بود.
امروز لازم نیست آن را برای پاک کردن عرق استفاده کنیدحداقل 25 راه فوق العاده برای پوشیدن روسری وجود دارد. حتی می توان از روسری برای وصل کردن به لباس خوداستفاده کنید وخلاقیت پیدا کنید تا بهترین لباس را تکمیل کنید.

روسری ها به اشکال ، اندازه ها و از همه مهم تر پارچه ها می آیندساخت روسری بافت ، شکل ظاهری و مناسب بودن آب و هوا را تعیین می کند ، بنابراین در خرید روسری همیشه باید به پارچه توجه کنید.

  • آلپاکا:برای روزهای سرد زمستان پاییزروسری های آلپاکا از پشم آلپاکا ساخته شده است که یک فیبر طبیعی سرسبز و ابریشمی ، گرم و نرم است.
  • کشمیر: برای روزهای سرد زمستان پاییزاین پارچه نرم و مجلل از پشم بز کشمیر ساخته شده استاز نظر وزنی سبک است و در صورت برخورد با دقت ، با گذشت زمان نرم تر می شود.
  • پنبه: برای روزهای گرم بهار تابستانکلاسیک و آسان ، پنبه اصلی به دلیل توانایی شستشو و ماندگاری آن در تولید آن ها استفاده می شوداین پارچه خنک و مناسب برای لباس تابستانی است.
  • جرسی: برای روزهای سرد زمستان پاییزاین پنبه کشیده و نرم استجرسی یک پالت ایده آل برای مهره ، گل میخ ، دنباله ها و سایر تزئینات است.
  • پارچه کتانی: برای روزهای گرم بهار تابستانبه دلیل خنک بودن آن ، کتانی اغلب تنفس ترین پارچه در نظر گرفته می شوداز الیاف گیاه کتان تهیه می شود.
  • پاشمینا: برای روزهای سرد زمستان پاییزپاشمینا به نوعی شال یا روسری که از پشم ترمه بز پاشمینا ساخته شده است ، اشاره دارد.
  • ساتن: برای روزهای سرد زمستان پاییزساتن پارچه ای براق و نرم است که اغلب از ابریشم یا پلی استر ساخته می شودساتن به اشکال مختلفی بافته می شود و ممکن است درخشندگی ، ضخامت ، انعطاف پذیری و وزن متفاوت باشد.
  • ابریشم: برای روزهای گرم بهار تابستانابریشم یک فیبر پروتئینی طبیعی است که از پیله لارو کرم ابریشم توت به دست می آیداین درخشش می تواند براق یا مات باشد و به خصوص ظریف است.
  • پشم: برای روزهای سرد زمستان پاییزپشم از پشم گوسفند و حیوانات دیگر حاصل می شودبسیار گرم ، بادوام است و با مراقبت مناسب باید سالها به طول انجامید.

شما می توانید خرید اینترنتی شال و روسری را از برندهای اچ اند ام ، استرادیوریوس ،   لوویوس ویتون ، ماسیمودوتی ، ازفروشگاه اینترنتی شیک پوش خریداری کنید.

 

چه نوع تیشرتی را انتخاب می کنید؟



تی شرت ها مطمئناً یکی از محبوب ترین اقلام لباس زنانه هستند، شما می توانید آنها را دررنگ های زیاد و متنوع خریداری کنید ،و اما سبک های بیشتری از آنچه فکر می کنید وجود دارد، آنها بسیار راحت هستند بطوری شما می توانید از تیشرت ها در 24 ساعت شبانه روز و در هفت روز هفته از آنها استفاده کنید.و اما در این مقاله می خواهیم تیشرت  زنانه را از نظر یقه بررسی کنیم.

انواع یقه در تیشرت زنانه:

  • یقه گرد:

این احتمالاً رایج ترین نوع یقه است که بدون توجه به اینکه یک مرد یا زن پوشیده باشد ، روی تی شرت ها می بینید. و این نوع یقه تیشرت باعث می شود گردن شما کوتاه تر،غبغب شما بزرگتر و سینه های شما برجسته تر دیده شود.

تی شرت های زنانه با یقه خدمه تمایل به آستین های کوتاه تری دارند ، اما به غیر از این تفاوت کوچک ، هر دو از نظر سبک بسیار باورنکردنی هستند.

  • یقه هفت:

زنان ترجیح می دهند که این نوع سبک تیشرت را با یک گردنبند زیبا بپوشند و ست کنند در حالی بچه ها تیشرت با یقه گردن خدمه را با یک گردنبند بپوشند و ست کنند کمی باهوش تر به نظر می رسند.

  • یقه هفت عمیق:

یقه هفت عمیق را نباید با یقه هفت اشتباه گرفت. این تیشرت محبوب کسانی است که می خواهند مقداری سینه یا شکاف خود را از بین ببرند وعمق واقعی برش یقه به مارک و شرکت بستگی دارد که برخی از آنها تقریبا به سجاف تی شرت می رسند ، در حالی که برخی دیگر کمی محافظه کارتر هستند.

  • یقه اسکوپ عمیق:

این یقه یک انتخاب محبوب در مورد کسانی است که دوست دارند بعد از تمرینات بدنی در ورزشگاه ، برخی از سینه ها را نشان دهند. این نوع یقه گردن را بلندتر می کند. برای افراد با شانه پهن و یا صورت گرد و چاق مناسب نیست.

 

تقریباً مانند یقه هفت عمیق است ، این نوع تیشرت با یقه اسکوپ عمیق بیشتر مورد علاقه آقایان است.

  • یقه قایقی:

این نوع یقه علاوه بر اینکه بیشتر در خانم ها دیده می شود ولی مورد علاقه آقایان هم هست. این نوع یقه شبیه یقه اسکوپ است با این تفاوت که کمی بسته تر از یقه اسکوپ است و مناسب افراد لاغر با صورت کشیده نیست.این نوع یقه باعث می شود شانه ها پهن تر به نظر برسند ، و چهره زنان را با باسن و شانه های کوچک تر تعادل می بخشند.



 



بنابراین اکنون شما با توجه به مطالب بالا در مورد این پنج یقه تی شرت می دانید ، و کدام یک را ترجیح می دهید؟

 

و اکنون شما می توانید  خرید اینترنتی تی شرت زنانه را از برندهای  pullandbear ،  massimodutti ، H&M  ازفروشگاه اینترنتی  لباس زنانه خریداری کنید.

خرید اینترنتی تیشرت مردانه




در کمد آقایان و در بین لباس مردانه ، حداقل چندین مدل تیشرت و پولوشرت مردانه پیدا می شود و دلیل استقبال آقایان از تیشرت و پولوشرت  این است که قابل ست شدن با همه نوع لباس و رنگی است .دنیای تیشرت و پولوشرت مردانه را دارای تنوع زیادی در طرح ها، رنگ ها ،جنس ها می باشد. با آمدن فصول گرم سال بازار فروش و خرید تیشرت و پولوشرت مردانه داغ می شود و خرید تی شرت و پولوشرت مردانه به دلیل خنکی و راحتی افزایش پیدا می کند. انواع تی شرت و پولوشرت از نظر رنگ و جنس و یقه و آستین با یکدیگر متفاوت هستند. شما برای خرید تیشرت و یا پولوشرت باید ابتدا تفاوت تیشرت و پولوشرت را بدانید .

در ادامه نکاتی قابل توجه که می تواند شما را در انتخاب تیشرت و پولوشرت مردانه راهنمایی کند، را بیان می کنیم.







طرحی ساده انتخاب کنید:

لازم نیست برای جلب توجه تیشرت های طرح دار و یا تی شرت هایی با جمله های خنده دار و تامل برانگیز انتخاب کنید این نوع مدل ها برای پسرهای کم سن و سال مناسب هستند بنابراین کارشناسان مد و فشن معتقد هستند که برای جلب توجه تیشرت های با طرح های ساده انتخاب کنید.طرح های ساده علاوه بر جذابیت بیشتر این نوع طرح ها می توان با هر رنگ و مدل لباسی ست کرد.

تی شرتی انتخاب کنید که اندازه تن تان باشد:

تیشرت هایی را انتخاب کنید که فیت بدنتان باشد تیشرت باید از قسمت های آستین ها یا روی سینه و یا شکم اندازه باشد و تیشرت های گشاد انتخاب خوبی نیستند و البته انتخاب اندازه تیشرت به فرم بدن هم بستگی دارد اگر فرم بدن شما ورزشکاری است تیشرت های تنگ بهترین انتخاب هستند ولی اگر چاق هستید، تی شرت هایی انتخاب کنید که در قسمت شکم گشاد هستند.

اندازه آستین باید بین آرنج و بازوتان قرار گیرد. قد تنه آن نیز باید به گونه باشد که روی کمربندتان بایستد

علاوه بر اندازه، به کیفیت تی شرت نیز دقت کنید. تی شرت های بی کیفیت، پس از ۲ یا ۳ بار شستشو، حالت و حتی رنگ خود را از دست می دهند، بنابراین قبل از خرید تی شرت، از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کنید.

موقعیت مکانی را در نظر بگیرید.

در واقع شما باید بدانید برای چه موقعیتی و مکانی لباس می پوشید بعنوان مثال شما برای مهمانی هایی و دورهمی های خودمانی کت و شلوار نمی پوشید ولی برای مراسم و عروسی های و مکان های رسمی شما تیشرت نمی پوشید پس باید قبل از رفتن به هر مکان و موقعیتی باید برای پوشیدن لباس مناسب فکر کنید،و در واقع لباس پوشیدن یک هنر است.

برندهای مختلف تولید تیشرت و پولوشرت مردانه را دنیای فشن و مد را می توان  کوتون  و ال سی وایکیکی ،برند مانگو  ،.... می توان نام برد و شما می توانید برای خرید اینترنتی پولوشرت مردانه می توان به فروشگاه اینترنتی لباس مراجعه کنید.

فروش اینترنتی کیف زنانه

تاریخچه کیف زنانه را اینطور می توان بیان کرد که در دوران مصر باستان ،زنان دارای مقام و ثروت از کمربندهایی برای جابجایی لوازم خود استفاده می کردند و حتی در روستاها، دهقان ها برای حمل دانه ها از کیسه های کوچک دسته دار استفاده می کردند و به بیان ساده می توان گفت که کیف زنانه وسیله‌ ای برای حمل هرگونه لوازم ضروری و مورد نیاز از جایی به جای دیگر بود و بعد از تغییر و تحولات و بوجود آمدن برندهای مختلف، باعث شدکه کیف برای زنان امروزی مفهومی فراتر از حمل کردن و یا جابجایی وسائل دارد، کیف‌های دستی دیگر جزء جداناپذیری از سبک پوشش زنان و لباس زنانه هستند. و باید تصحیح  کرد که «کیف  زنانه وسیله‌ای برای حمل لوازم مورد نیاز و ایجاد هماهنگی با استایل و سبک پوشش است.صنعت مد و برندهای مختلف کیف‌های متنوعی در طرح ها و رنگ های متفاوت تولید می کنند و تنوع موجود در انواع کیف زنانه باعث سردرگمی خانم ها می شود و آنها از خود می پرسند که هر یک از این کیف ها چه کاربردی دارند؟





  •  کیف دوشی :نسبت به انواع دیگر کیف های زنانه کیف های دوشی از همه بزرگتر هستند و دو دسته بلند برای قرار گرفتن روی دوش دارند در دهانه آن بجای دکمه از زیپ استفاده شده است. اندازه نسبتا بزرگ این کیف جابجایی آن را آسان نموده به همین دلیل از پرطرفدارترین نوع کیف ها به حساب می آید.




  •  کیف دستی : همانطور که از اسمش مشخص است این نوع کیف باید با دست حمل شود به همین دلیل در تولید کیف های دستی باید بیشتر از کیف های دوشی دقت خرج شود تا دست ها را اذیت نکند. کیف های دستی از کیف های دوشی کوچکتر هستند و ظرافت بیشتری دارند. در دهانه آنها از زیپ استفاده می شود و دسته کوتاهی دارند و اغلب آن ها یک دسته بلند برای تبدیل شدن به کیف دوشی دارند. از نظر اندازه مناسب برای جابجایی وسایل مورد نیاز خانم ها هستند. کیف های دستی چون ظاهر شیک و رسمی دارند می توان از آن ها را درملاقات های رسمی و دیدار های دوستانه استفاده کرد.




  • کیف یکطرفه:به دلیل شباهت که با کیف پستچی ها دارد کیف پستچی یا کیف یکطرفه نام گرفته است. کیف های یکطرفه بند بلندی دارند که به دو طرف کیف متصل می شود و در اندازه های متفاوتی طراحی و تولید می شوند. دهانه آن میتواند تاشو یا زیپ داشته باشد. برای دانشجویان و کارمندان و برای کسانی که درطول روز کارهای اداری دارند مناسب است. اما به دلیل راحتی بسیار زیادی که دارد و حمل آن بسیار راحت و یک کیف محبوب در میان خانم ها است.




  • کیف مجلسی (کلاچ):این  نوع کیف ها بیشتر  در مراسم و عروسی ها استفاده می شود.کیف مجلسی زنانه (کلاچ)، کیف های کوچک و کتابی که بیشتر مستطیل شکل هستند. شکل گرفتن این نوع کیف به این شکل است که باید با تمام انگشتان و کف دست آن را نگه داشت چون هیچ بند و دسته ای ندارد (کلاچ=محکم گرفتن)چون دهانه کیف های شب آهنربایی یا چفتی هستند و کمتر از زیپ در آنها استفاده میشود.حتی می توان از آن به عنوان کیف پول استفاده کرد.



  • کوله پشتی:کیف ها ی کوله پشتی به شکلی طراحی شده اند که برای راحتی بیشتر با یک یا دو بلند روی شانه قرار می گیرند.و اندازه های متفاوتی دارند و هرچه قدر بزرگتر باشند مقدار جای بیشتری دارند و چون برای جابجایی وسایل سنگین کاربرد  دارند مورد استقبال دانش آموزان ، دانشجویان ، هنر جویان و ورزشکاران است.

درنهایت برای خانم ها برند از اهمیت ویژه ای برخوردار است که به یک سری از آن ها معرفی می کنم مانند   اچ اند ام ، استرادیوریوس ، پل اند بیر ، برشکا و ... شما می توانید فروش اینترنتی کیف زنانه این برندها  را در سایت فروشگاه اینترنتی شیک پوش مشاهده و خریداری کنید