کدام جنس مایو با کیفیت تر است؟


بهتر است بدانید واکنش هر ماده در آب با مواد دیگر متفاوت است. از این رو می بایست قبل از خرید، جنس مایو شنای خود را متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید. در ادامه این مطلب شما عزیزان را برای انتخاب بهتر خرید مایو شنا راهنمایی خواهیم کرد.

انواع جنس های مایو 

  • جنس نایلون:یکی از رایج ترین پارچه برای لباس شنا است و کشسانی مناسبی دارد و برای اینکه انعطاف پذیری بالایی داشته باشد با اسپندکس ترکیب می شود و سبک وزن است و آب کمی جذب می کند و زود خشک می شود و ارزان قیمت است . از آنجایی که مقاومت پایینی دارد،قرار گرفتن طولانی مدت در نور خورشید موجب می گردد پارچه درهم بشکند و در زمان کوتاه تری حالت خود را از دست بدهد.

  • جنس پلی استر :برای مسابقات رقابتی بکار می رود مقاومت بالایی در برابر کلر دارد و در مقابل رنگ پذیری مقاومت بالایی دارد مانند اسپندکس راحت نیست و به سختی پوشیده می شودو گران قیمت است.

  • اسپندکس: برای مسابقات بکار می رود و کشسانی بالایی دارد و قیمت آن متوسط است و مقاومت پایینی در برار کلر دارد و اگر با پارچه ای دیگری مخلوط شود ممکن است موجب خراش شود.

  • جنس کتان: برای مسابقات توصیه نمی شود و نرم و راحت است به بدن متصل نیست و آب را جذب می کند و باعث می شود مایو شنا ، شکل خود را از دست بدهد.

  • لاکرا:برای مسابقات شنا مناسب است و با پارچه های دیگر مخلوط می شود و در مقابل کلر مقاومت بالایی دارد و داخل آب رنگ پس نمی دهد و به راحتی می توان آن را پوشید و کشسانی مناسبی دارد و گران قیمت است.

انواع مدل های مایو زنانه :

مایوهای زنانه بر چهار گونهٔ ساده، یک‌تکه، دوتکه، سه‌تکه و اسلامی است. که هر کدام طراحی های مختلفی دارد.

  • مایو ساده:عمومی ترین و ساده ترین مدل مایو زنانه است.
  • یک تکه: یک تکه در جلو از شرمگاه تا بالای سینه را می‌پوشاند.
  • دو تکه: یکه تکه برای پوشاندن سینه و در پشت معمولاً دو بند آن به هم می‌رسند.و تکه دیگر برای پوشاندن شرمگاه است . در این رو پشت مایو و شکم از زیر سینهٔ عریان استاین نوع مایو دارای طراح های مختلفی می باشد.

 

  • سه تکه: سه‌تکه دارای همان بخش‌های دوتکه‌است به اضافه بخش سوم که یک تکه پارچه‌ همانند یک دامن بسیار کوتاه، دور باسن پیچیده می شود.
  • مایو اسلامی: مدل سمیرا که در اندونزی  طراحی شده، دست‌ها تا مچ، پاها تا مچ و تمام بدن تا گردن را می‌پوشاند و همچنین دامن کوتاهی دارد . نوع دیگر  .مایو اسلامیبورکینی است  و طراحی شده توسط شرکت آناهیتا است و در مقایسه با مدل سمیرا این نوع از مایو اسلامی فاقد دامن بوده و در عوض گردن و موها را می‌پوشاند.

مایو مردانه:

مایو مردانه معمولا شلوارکی و از جنس پارچه های کش دار است .مایو مردانه  در بازار ایران دارای دو فرم رایج رکابی و پاچه دار است .هنگام شنا از مایو استفاده شود زیرا در سرعت و کیفیت شنا تأثیر دارد.

بهترین برند تولیدکننده مایو زنانه و مردانه را می توان آدیداس ، ریبوک ، نایک ، پوما ، ... نام برد.

برای خرید بهترین مایو مردانه با کیفیت مناسب از برندهای معروف دنیا که در ایران نمایندگی ندارند شما عزیزان می توانید مایو مورد نظر خود را با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لباس مشاهده و خریداری نمایید.

 

 

برای سرکار چه شلواری بپوشیم؟


شما هم از آن دسته افرادی هستید که به مد و پوشاک اهمیت زیادی می‌دهند؟ اگر این طور باشد، حتما می‌دانید که تفاوت لباس سرکار واداره با مهمانی و عروسی را باید به خوبی رعایت شود. به عبارت دیگر، اگر فردی خوش‌پوش باشید، یکی از نخستین نکاتی که در استایل‌تان رعایت می‌کنید، جذابیت در عین رعایت قوانین و عرف هر موقعیت است.

ما در ادامه پیدا کردن این معیارها را برای شما ساده کنیم. شلوار سرکار مناسب سرکار چه ویژگی‌هایی دارد؟ بهترین ترکیب بندی شلوار اداره طبق رسوم پوشش حرفه‌ای چگونه است؟ باید‌ها و نبایدهای شلوار اداری چیست؟

اصل ایده لباس‌های مناسب برای سرکار یعنی پوشش نیمه ‌رسمی از آنجا شکل می‌گیرد که لباس‌های محل کار باید در عین حفظ ظاهر و تشخص ، به آقایان  و خانم ها راحتی را نیز هدیه بدهند. از سوی دیگر این راحتی نباید از حد بگذرد و در واقع ماهیت اداری داشته باشد.

حالا باید به سراغ گزینه‌های دیگر برویم. یکی از نکات مهم در انتخاب شلوار، مناسب بودن اندازه آن است. باید شلواری بپوشید که از در ناحیه مچ، کوتاه نباشد یا زیادی از حد بلند نباشد و چین بخورد.

از رنگ‌های روشن نترسید. رنگ‌های روشن شلوار در کنار پیراهن‌های مناسب، جلوه بی‌نظیری به استایل‌تان می‌بخشند. باید شلواری بپوشید که از در ناحیه مچ، کوتاه نباشد یا زیادی از حد بلند نباشد و چین بخورد.

تیره‌ رسمی‌تر بنظر می‌رسند. لازمه حرفه‌ای بنظر رسیدن پوشش‌تان، متناسب بودن پوشش با قد و قواره بدن شماست. در انتخاب قد، اندازه دور کمر و دوخت شلوار خود حتما دقت کافی داشته باشید.

برای دوخت شلوار انواع مختلفی از پارچه وجود دارد، اما هر کدام مزیت و معایب خاص خود را دارند به همین دلیل پیشنهاد می شود که قبل از خرید انواع شلوار، چه اداری و چه شلوار مجلسی به جنس آن دقت نمایید.

برای مثال می توان از پارچه های نخی ، کتان ، کشی ، ریون ، فاستونی ، جین ، کرپ ، فیونا ، ابریشم ، ساتن ، پرادا ، دیور ، کودری ، چرم ، ترگال ، پرشیا و… نام برد. اما باید گفت، که تمام این پارچه برای دوخت لباس اداری مناسب نیستند و باید از پارچه های رسمی، که مناسب یک سازمان یا اداره باشند استفاده نمود.

مثلا یکی از پارچه هایی که مناسب دوخت لباس اداری است، ترگال می باشد. یکی از خصوصیات این پارچه سبک بودن آن است. همچنین لطیف بودن و رنگ ثابت، از دیگر خصوصیات این پارچه می باشد.

همچنین، یکی دیگر از پارچه هایی که برای دوخت لباس اداری مناسب است پارچه ی فاستونی است. از این پارچه هم برای دوخت لباس اداری  شلوار استفاده می شود و یکی از پارچه های پرمصرف برای دوخت انواع لباس فرم است.

معروف ترین برندهای تولید کننده شلوار اداره و سرکار را می توان اچ اند ام ، کوتون ، ال سی وایکیکی ، زارا نام برد.

شما عزیزان می توانید شلوار مناسب محل کار خود را با برندهای معروف از فروشگاه اینترنتی لباس بصورت آنلاین خریداری کنید

 

 

نکاتی در مورد جنس لباس های ورزشی

از لحاظ روانی پوشیدن لباسی که احساس خوبی به شما می‌دهد باعث بالا بردن اعتماد به نفس شما و در نتیجه افزایش کارایی‌تان خواهد شد.

 وقتی لباس خود را دوست داشته باشید، تمایل بیشتری برای ورزش کردن از خود نشان خواهید داد، بنابراین در میان این لباس‌ها، لباسی را انتخاب کنید که بیشتر دوست دارید و البته در آن احساس راحتی می‌کنید، زیرا که در مورد لباس‌های ورزشی مسلما راحتی لباس به زیبا بودن  آن ارجح است. البته این موضوع را فراموش نکنید که لباس شما علاوه بر زیبایی و راحتی باید با رشته­ ورزشی شما نیز متناسب باشد.

 انتخاب لباس ورزشی مناسب یکی از عواملی است که ورزشکار را به انجام فعالیت های ورزشی تشویق می کند و انگیزه ورزش کردن را در فرد بالا می‌برد. استفاده از یک لباس مناسب با توجه به نوع ورزش و محل انجام آن از اهمیت زیادی برخوردار است.یک لباس ورزشی زنانه مناسب باید‌ د‌ر عین راحتی، اند‌ام شما را زیباتر نشان د‌اد‌ه و از تعریق بد‌ن جلوگیری کند‌. اولین نکته ای که برای شروع ورزش باید به آن توجه کنید انتخاب یک لباس  مناسب است . در غیر این صورت استفاده از لباس نامناسب سبب تعریق بیشتر و گاهی ایجاد حساسیت پوستی می‌شود.

هر نوع لباسی که انتخاب می‌کنید‌، حتما باید‌ 3 ویژگی زیر را د‌اشته باشد:

۱٫رطوبت را جذب کند‌.

۲٫مانع از ایجاد‌ بوی بد‌ د‌ر بد‌ن شود‌ .

۳٫ د‌ر طول تمرین شما را خنک نگه د‌ارد‌.

به طورکلی یک لباس ورزشی مناسب باید‌ حین تمرین خشک بماند‌، راحت باشد‌، اند‌ازه مناسب د‌اشته باشد‌ و کاملاً اند‌ازه بد‌ن شما باشد‌. فرد باید متناسب با درجه حرارت محیط لباس مناسب بپوشد.

انواع جنس لباس های ورزشی:


پارچه لباس ورزشی با جنس پنبه ای:

لباس های ورزشی با پارچه های نخی از مناسب ترین انتخاب ها برای شما می باشند.

لباس های پنبه ای به هنگام ورزش به سادگی عرق و رطوبت را به خود جذب می نمایند.

لباس های پنبه ای گزینه ای ایده آل برای ورزش هایی همچون بدنسازی، بسکتبال، وزنه برداری و والیبال محسوب می شوند.

پارچه های اسپندکس:

اسپندکس نوعی پارچه با خاصیت عبور دادن رطوبت است که با ویژگی کشسانی برای ورزش هایی نظیر یوگا، پیلاتس، ژیمناستیک و ایروبیک مناسب می باشد.لاکرا یا الاستین دیگر نام های این پارچه ی مصنوعی است که از آن در تولید لباس دوندگان نیز استفاده می شود.

پارچه دورس:

دورس، پارچه ضخیمی می باشد که در پاییز و زمستان مورد استفاده قرار می گیرد. از این پارچه نخی مقاوم برای دوخت لباس گرم کن ورزشی نیز استفاده می شودپارچه لباس ورزشی با جنس دورس بهترین انتخاب برای پیاده روی و ورزش های صبحگاهی می باشند.

لباس ورزشی با پارچه های مصنوعی:

در حال حاضر نمونه های جدیدی از لباس های ورزشی با پارچه مصنوعی وارد بازار شده که با ترکیبات شیمیایی خاص، عرق را جذب نموده و در حین تبخیر آن را به محیط بیرون منتقل می کند.

پارچه لباس ورزشی با جنس میکروفیبر:

پارچه میکروفیبر نوع جدیدی از پارچه است که از فیبر ساخته شده و با قابلیت جذب بالای رطوبت در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته استپارچه لباس ورزشی با جنس میکروفیبر برای آن دسته از ورزشکارانی که در طول تمرین، تعرق زیادی می کنند گزینه ای ایده آل محسوب می شود.

نکته ای که باید توجه داشته باشید قیمت لباس اورجینال است. لباس ورزشی اورجینال با لباس ورزشی کپی تفاوت محسوسی دارد. پس یکی از راه های تشخیص اصل بودن لباس ورزشی قیمت بالای آن است که البته روش مورد اطمینانی نیست چون ممکن است فروشگاه ها یک لباس ورزشی کپی را با قیمت نجومی بفروشند!!!
فروشگاه ها یک لباس ورزشی کپی را با قیمت نجومی بفروشند!!!

با شناخت دقیق و آشنایی با برندهای معروف تولید کننده لباس ورزشی مردانه مثل ریبوک ، آدیداس ، پوما و نایک ، ... شما می توانید ویژگی های بکار رفته در لباس را شناسایی کنید و متوجه کپی بودن یا اورجینال بودن لباس شوید.جهت خرید لباس ورزشی به فروشگاه اینترنتی لباس ورزشی مراجعه کنید 


آشنایی با مجله های ووگ فارسی

اکثر ما ساعات زیادی از روز را برای  کسب اطلاعات جدید از دنیای تکنولوژی، هنر،  پزشکی، مد و فشن و... به وبگردی مشغول هستیم. اینکه سبک دریافت اطلاعات تغییر کرده است و کمتر کسی روزنامه یا مجله یا کتاب می خواند و یا حوصله یا وقت این کار را داشته باشد که یک معضل است و  اینکه دنیای مد و فشن از طریق جادوی هشتگ و فالور یا لایو ، برندها و ترندها و مد و فشن ها مخاطبان خود را از طریق اینستا گرام ، فیسبوک و شبکه های اجتماعی دیگر جذب و در ذهن مخاطبان ثبت می کنند واقعا میان سایت های بی شماری که موتورهای جستجو به ما پیشنهاد می­دهند کدامیک می تواند مفید باشد؟ چگونه می توانیم اسیر سایت های زرد نشویم و از وقت خود بهترین استفاده را ببریم؟ در سایت در سایت ما در کنار شما خواهیم بود تا در زمینه های مختلف بهترین سایت ها را به شما معرفی بکنیم. در این مقاله یکی از سایت های کاربردی در زمینه مد و  فشن را بررسی خواهیم کرد. اگر شما نیز از علاقه مندان به دنیای مد هستید، شما را به خواندن این مطلب دعوت می کنیم.

   همان طور که می­دانیم مجلات اینترنتی خارجی بسیاری وجود دارد که می توانیم از طریق آن­ها از آخرین اخبار صنعت مد باخبرشویم. اما در صورتی که به زبان­های خارجی آشنا نیستید، ما  مجله اینترنتی مد و فشن فارسی زبان را به شما معرفی می کنیم

مجله اینترنتی مدوپیا: مجله اینترنتی مدوپیا در سال ۱۳۹۶ مجله اینترنتی مدوپیا توسط گروهی از علاقه مندان به لباس و برند شروع به فعالیت کرد. مدوپیا در معرفی خود می گوید همه چیز با ایده استایلینگ و خرید لباس شروع شد. اما مدوپیا بعد از مدتی توانست به یکی از مهم ترین رسانه های اینترنتی فشن در ایران تبدیل شود.

مجله اینترنتی دیجی استایل: این مجله از دل سایت فروش اینترنتی دیجی استایل یکی از بزرگترین و کاملترین فروشگاه های اینترنتی مد و پوشاک اینترنتی در سال 1395 بوجود آمد مجله اینترنتی دیجی استایل نیز با ارائه مطالبی در زمینه های دیزاین ، پوشش و مد آغاز کرد. قطعا دیجی کالا که تجربه ی عالی و مناسبی جهت اعتماد سازی در بین کاربران و همچنین اشاعه فرهنگ خرید اینترنتی را به همراه دارد میتواند دیجی استایل را نیز همانند دیجی کالا در بین مردم ایران محبوب سازد.

مجله اینترنتی شیک پوش: این مجله با ارائه مطالبی در زمینه های مختلف مانند اخبار با اخبار دنیای مد و فشن و مد و سبک زندگی ،آرایشی و بهداشتی در سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرد و این مجله در دل سایت فروشگاه اینترنتی شیک پوش به فعالیت خود ادامه می دهد و باتوجه به محبوبیتی این فروشگاه اینترنتی دارد مدت زمانی طول نکشید که جز برزگترین مجلات در زمینه مد و فشن شد و به موفقیت رسید.

 

 

 

بهترین و پرطرفدارترین برندهای ترک در ایران

یکی از کشورهایی که در صنعت پوشاک یکی از کشورهای قدرتمند و بزرگ، کشور ترکیه است و برای دیگر کشورها وبرندهای برتر جز سرسخت ترین برندها محسوب می شود و کشور ترکیه از از راه تولید و صادرات پوشاک درآمدهای کلانی را کسب می‌کند و مشاغل مربوط به پوشاک مانند بازاریابی، فروش، بازاریابی، مدیر فروش، طراح، مدیر فروشگاه، خریدار، مدیر خرده‌فروشی مد....در ترکیه بازار داغ و پردرآمدی برای خود دارد جالب است بدانید که چندین دهه قبل صنعت پوشاک در ترکیه ضعیف بود از صنایع مد و لباس کشور‌هایی مثل فرانسه، آمریکا و انگلیس عقب مانده‌بود. و در اواخر قرن بیستم برند‌های ترکی با هدف شناخته شدن پدید آمدند. اینترنت باعث شد تا رشد این برند‌ها از حد انتظار جلو بزند و برخی از آن‌ها نه تنها در سراسر کشور، بلکه در سطح جهانی نیز شناخته شدند.

در ادامه ما به معرفی سه تا از مشهور‌ترین و با کیفیت‌ترین برند‌های مد و پوشاک ترکیه می پردازیم.

دیفکتو:

 برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ افتتاح شد. تخصص این برند تهیه پوشاک برای تمامی اعضای خانواده است و هدف آن‌ این است که بتوانند بهترین شرکت ترکیه در صنعت پوشاک باشد . بیشتر برنامه‌های دیفکتو مبتنی بر محصولات با کیفیت و با قیمت‌های مقرون به صرفه است که این موضوع، این شرکت را به برند محبوب خانواده‌های طبقه متوسط تبدیل کرده‌است. جالب است بدانید که دیفکتو یکی از اولین شرکت های ترکیه است بر روی تولید محصولات سازگار با محیط زیست متمرکز شد و ازین بابت برای آن‌هایی که طرفدار سلامت محیط زیست هستند  محبوبیت بسزایی پیدا کرد.

ال سی وایکیکی :

 برند ال سی وایکیکی در سال ۱۹۸۸ در فرانسه تاسیس شد و در سال ۱۹۹۷ به صاحبان ترکیه‌ای فروخته شد. در حال حاضر نه تنها در ترکیه بلکه در سراسر جهان این شرکت یکی از تاثیر‌گذاری ترین برندهای  پیشرو مد محسوب می‌شود. فلسفه این برند از زبان خودش این است که همه می‌توانند بهترین لباس‌ها را بپوشند. هزینه لباس‌های ال سی وایکیکی هم به نسبت کیفیت آ‌ن کاملا مقرون به صرفه بوده و این شرکت برای تمامی افراد(مردانه،زنانه،کودکان و نوزادان) خط تولید دارد.


کوتون:

برند کوتون در سال 1998 کارخود را آغاز کرد .برند کوتون یکی از محبوب ترین برند های بین االملی صنعت مد ترکیه می باشد که دارای شهرتی جهانی است. یکی از برزگ ترین برندهای کشور ترکیه است که در راستای ارائه محصولات با کیفیت جهانی اما با قیمتی مناسب توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است. حوزه فعالیت این برند در ابتدا پوشاک و لوازم جانبی زنانه بود اما با موفقیتی که بدست آورد حوزه فعالیت خود را گسترش داد و زمینه های دیگر مانند پوشاک مردانه، بچگانه،...فعالیت دارد.هدف اصلی کوتون این است مجموعه ای کاملی از محصولات خود را اارائه دهد تا هرکسی با سلیقه مختلف بتواند پوشاک و لباس مورد نظر خود را از کوتون پیدا کند .اولویت برند کوتون در این است که محصولاتش قیمت مناسبی داشته باشد و برطرف کردن خواست مخاطبان است و به همین منظور این برند سعی د ر آنالیز برندها و محصولات معرفی شده است. 

این 3 برند ایران نمایندگی ندارند و شما می توانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی لباس مراجعه کنید و خرید اینترنتی آسان داشته باشید.