شال و روسری زنانه


برخی به یک دستبند اعتماد دارندبرخی دیگر اصرار دارند که یک جفت کفش منحصر به فرد یا یک سبک خاص از کت و شلوار استفاده کنند.
وقتی به "شال و روسری زنانه " فکر می کنیم ، معمولاً تمایل داریم که پارچه های شفاف ، که به دور گردن یک زن زیبا پیچیده شده استبا این حال ، دامنه روسری فقط به توضیحات فوق محدود نمی شوداین شامل پوشانده شدن برای محافظت از گردن و سر در برابر باد و سرما ، روکش سر ، پارچه های گردن ، بند کمر یا لوازم جانبی کیسه و یا به منظور مد می باشد ، پیروی از دستورات و کتب مذهبی ، دور نگه داشتن گرد و غبار و آلودگی از سر و گردن ، گرم نگه داشتن در زمستان یا استفاده از آن به عنوان ابزاری برای تسکین از پرتوهای آفتاب ، این یکی از محبوب ترین قطعه لباس زنانه  و لوازم جانبی است که در سراسر جهان پوشیده شده است.

منشأ روسری ها را می توان در روم باستان پیدا کرد ، جایی که از آنها به عنوان لوازم جانبی مد استفاده نمی شد بلکه به عنوان "پارچه عرق" برای پاک کردن عرق از صورت و گردن در هوای گرم استفاده می شودبعداً روسری نه تنها برای خانمها بلکه برای آقایان نیز ضروری نبود ، بلکه بیشتر توسط آقایان فرانسوی  مد شده بود.
امروز لازم نیست آن را برای پاک کردن عرق استفاده کنیدحداقل 25 راه فوق العاده برای پوشیدن روسری وجود دارد. حتی می توان از روسری برای وصل کردن به لباس خوداستفاده کنید وخلاقیت پیدا کنید تا بهترین لباس را تکمیل کنید.

روسری ها به اشکال ، اندازه ها و از همه مهم تر پارچه ها می آیندساخت روسری بافت ، شکل ظاهری و مناسب بودن آب و هوا را تعیین می کند ، بنابراین در خرید روسری همیشه باید به پارچه توجه کنید.

  • آلپاکا:برای روزهای سرد زمستان پاییزروسری های آلپاکا از پشم آلپاکا ساخته شده است که یک فیبر طبیعی سرسبز و ابریشمی ، گرم و نرم است.
  • کشمیر: برای روزهای سرد زمستان پاییزاین پارچه نرم و مجلل از پشم بز کشمیر ساخته شده استاز نظر وزنی سبک است و در صورت برخورد با دقت ، با گذشت زمان نرم تر می شود.
  • پنبه: برای روزهای گرم بهار تابستانکلاسیک و آسان ، پنبه اصلی به دلیل توانایی شستشو و ماندگاری آن در تولید آن ها استفاده می شوداین پارچه خنک و مناسب برای لباس تابستانی است.
  • جرسی: برای روزهای سرد زمستان پاییزاین پنبه کشیده و نرم استجرسی یک پالت ایده آل برای مهره ، گل میخ ، دنباله ها و سایر تزئینات است.
  • پارچه کتانی: برای روزهای گرم بهار تابستانبه دلیل خنک بودن آن ، کتانی اغلب تنفس ترین پارچه در نظر گرفته می شوداز الیاف گیاه کتان تهیه می شود.
  • پاشمینا: برای روزهای سرد زمستان پاییزپاشمینا به نوعی شال یا روسری که از پشم ترمه بز پاشمینا ساخته شده است ، اشاره دارد.
  • ساتن: برای روزهای سرد زمستان پاییزساتن پارچه ای براق و نرم است که اغلب از ابریشم یا پلی استر ساخته می شودساتن به اشکال مختلفی بافته می شود و ممکن است درخشندگی ، ضخامت ، انعطاف پذیری و وزن متفاوت باشد.
  • ابریشم: برای روزهای گرم بهار تابستانابریشم یک فیبر پروتئینی طبیعی است که از پیله لارو کرم ابریشم توت به دست می آیداین درخشش می تواند براق یا مات باشد و به خصوص ظریف است.
  • پشم: برای روزهای سرد زمستان پاییزپشم از پشم گوسفند و حیوانات دیگر حاصل می شودبسیار گرم ، بادوام است و با مراقبت مناسب باید سالها به طول انجامید.

شما می توانید خرید اینترنتی شال و روسری را از برندهای اچ اند ام ، استرادیوریوس ،   لوویوس ویتون ، ماسیمودوتی ، ازفروشگاه اینترنتی شیک پوش خریداری کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.