مدل های شلوار جین زنانه

امروزه در اکثر کمدهای لباس بانوان حداقل یک عدد شلوار جین پیدا میشود. دلیل این علاقه مندی می تواند تنوع در طرح و مدل شلوارهای جین باشد و اینکه به راحتی با هر نوع لباس و رنگ و کفشی قابل ست و هماهنگ شدن است و اینکه شلوار جین پارچه ای مقاوم است و به راحتی از بین نمی رود و در ادامه 10 مدل از شلوار جین زنانه که که در بازار و دنیای شلوار وجود دارد را به شما معرفی می کنیم.

 

  • شلوار مام استایل

این نوع شلوار فاق بلند هستند و اغلب رنگ آنها آبی روشن است و اگر شما فردی کوتاه قد هستید پوشیدن این شلوار برای شما مناسب نیست .پوشیدن این شلوار همراه با تیشرت می تواند استایلی فوق العاده به بدن شما ببخشد و قابل استفاده برای همه فصل ها می باشد .و قابل ست شدن با لباس‌های نخی گل گلی، نیم تنه‌های یقه قایقی، پیراهن‌های نخی کوتاه و اکسسوری‌های نئونی، پلیور بافتنی تک رنگ و کت پوشید .

  • شلوارهای بوی فرند

مدل این نوع شلوار ها مانند شلوار مام استایل است و و پایین پاهای این شلوار ها کش دار است  و می توان آنها را همراه با پیراهن های دکمه دار تک‌رنگ ،پلیورهای فیت، کت های جین کوتاه و شومیزهای گلدار، پوشید و برای انتخاب کفش با بوت‌های ساقدار، پاشنه بلندهای طرح پوست حیوانات ،فلت های مخصوص باله و اسنیکرها استایلی فوق العاده به شما می بخشد.همان طور که گفتیم مانند مدل مام استایل برای افراد چاق مناسب نیستند.

  • شلوارهای گرل فرند

این مدل شلوار در قسمت بالایی تنگ تر و فاق بلندی دارد و در قسمت پاها، کمی گشاد می‌شوند و  قد شما را بلندتر نشان میدهند. این نوع شلوار را می توان همراه با تی‌شرت سفید راه راه، کت چرم مشکی و همراه با یک کتونی سفید پوشید.

  • اسکینی‌ها

این مدل شلوار قالب پای ما را به خود می گیرند و به دلیل جذابیتی که دارد برای هر فرد لازم است که در کمد لباسش باشد و قابل هماهنگ کردن با تی شرت های اُورسایز و پلیورهای چندرنگ زمستانی، بوت‌های چرمی بلند و پاشنه بلندها است.

  • شلوارهای پاچه گشاد

این مدل شلوار به دلیل پاچه های گشادی که دارد برای افراد قد بلند و کسایی که پاهایی بزرگ دارند و کسانی که فرم بدنشان گلابی شکل است مناسب هستند و این لباس ها قابل ست شدن با بافت های چسبان یقه اسکی، پیراهن های یقه باز ، کت های  کوتاه و کفش های لژدار و پاشنه بلند هستند.

شلوار جین زاپ دار:

این مدل شلوار ها به تازگی وارد بازارو دنیای شلوار های جین شده اند و زاپ به معنی اینکه خط و خطوطی روی شلوار طراحی شده است که باعث پاره نشان دادن آن می شوند .

شلوار جین جذب کوتاه:

این مدل شلوار مانند شلوار لوله تفنگی است با این تفاوت که نسبت به شلوار تفنگی قدی کوتاه تری دارد و بالای قوزک پا قرار می گیرد

شلوار جین تفنگی :

این مدل شلوار فرم پاها ی شما را به خوبی نشان می دهند و اگر پاهای خوش فرمی دارید می توانید از این مدل شلوار استفاده کنید

شلوار جین اندامی:

این مدل شلوار دقیقا مناسب فیت بدنتان است نه تنگ است و نه گشاد است و اگر پاهای باریک و بلندی دارید این مدل شلوار مناسب فرم بدن شما می باشد .اگر کمر باریک و فرم بدنتان ساعت شنی است می توانید از این نوع شلوار استفاده کنید .

برندهای مختلفی تولید کننده انواع مدل های شلوار جین زنانه هستند که عبارتند از زارا ، اچ اند ام ، استرادیوریوس ، برشکا

شما می توانید برای خرید اینترنتی شلوار زنانه به فروشگاه اینترنتی شلوار زنانه مراجعه کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.