شیک ترین مدل صندل های مردانه 2020

 

با فرا رسیدن فصل تابستان ویترین مغازه ها پر شده از انواع مختلف صندل مردانه با طرح ها و رنگ ها زیبا و متنوع و مدل های مختلف که شما برای انتخاب یک صندل با هر سلیقه ای که دارید کار شما را آسان می کند اما علاوه بر زیبایی شما باید کیفیت و راحتی و کارایی صندل هم در نظر بگیرید تا بتوانید انتخابی مناسب و ایده آل داشته باشید ویژگی های انتخاب صندل مناسب سبک بودن و راحتی و منعطف بودن و قابل تنظیم بودن صندل می باشد.

انواع مدل های صندل های مردانه


 

  • صندل مردانه هامتو:

طراحی زیبا، منحصر به فرد و جنس مقاوم این صندل ها در مقابل قیمت مناسب باعث شده تا  جزو پرفروش ترین صندل های موجود در بازار باشد. اگر به دنبال کفشی هستید که در عین راحتی و بهره گیری از کفی مرغوب مقاومت بالایی برای انواع برنامه های ورزشی داشته باشد این برند مناسب شماست این مدل کفش پرای پیاده روی و طبیعت گردی طراحی شده است همچنین برای استفاده شهری هم مناسب است.جنس آن چرم مصنوعی و نحوه بسته شدن آن چسبی می باشد.

 

 

  • صندل مردانه پابان:

صندل‌های راحتی از پرکاربردترین مدل‌هایی هستند که در منزل یا فضای بیرون بیشترین استفاده را دارند. راحتی، سبکی، زیبایی و مقاومت زیره‌های آنها از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصولات است که علاوه‌بر کاربردهای روزمره حس خوب راحتی و زیبایی را برای ما فراهم می‌کنند. یکی از راحت‌ترین صندل‌های مردانه است که با بهره‌گیری از کفی مقاوم ، راحتی فوق‌العاده‌ای برای پا به‌ارمغان می‌آورد.جنس آن چرم جیر و نحوه بسته شدن آن چسبی است.

 

 

  • صندل مردانه شهپر:

صندل های راحتی از پرکاربردترین مدل‌هایی هستند که در منزل یا فضای بیرون بیشترین استفاده را دارند. راحتی، سبکی، زیبایی و مقاومت زیره‌های آنها از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصولات است که علاوه‌بر کاربردهای روزمره حس خوب راحتی و زیبایی را برای ما فراهم می‌کند. یکی از راحت‌ترین صندل‌های مردانه است که با بهره‌گیری از کفی مناسب ، راحتی فوق‌العاده‌ای برای پا به‌ارمغان می‌آورد.جنس آن چرم است .

 

 

  • صندل مردانه لافوما:

این مدل صندل بسیار راحت و مناسب راهپیمایی‌های کوتاه با رویه مواد مصنوعی و دارای گیره پاشنه جهت پوشیدن و درآوردن راحت صندل است.جنس آن چرم مصنوعی و نحوه بستن آن چسبی می باشد.

 

 

  • صندل مردانه سیکس تن:

انتخابی مناسب برای آقایانی که قصد دارند به سفر یا کمپینگ بروند است. این صندل از زیره‌ای بسیار مقاوم و انعطاف پذیری ساخته شده که در برابر برخورد با عوامل خارجی و اجسام سخت ساییده یا پاره نمی‌شود. این مدل صندل راحت بسیار انعطاف پذیر و محکم خواهد بود.جنس این صندل لاستیک و الیاف مصنوعی و نحوه بستن آن چسبی است.

 

 

  • صندل مردانه پاپا:

صندل های راحتی از پرکاربردترین مدل هایی هستند که در منزل یا فضای بیرون بیشترین استفاده را دارند. راحتی ، سبکی ، زیبایی و مقاومت زیره های آنها از مهم ترین ویژگی های این محصولات هستند که علاوه بر کاربردهای روزمره بتواند حس خوب راحتی و زیبایی را برای ما فراهم کند. تولید این صندل ها از مواد لاستیکی درجه سبب طول عمر بالا ، انعطاف پذیری ، مقاومت در برابر آب و قابلیت شست و شو می شود همچنین ضد لغزش بوده و مانع سرخوردن های ناگهانی روی سطوح می شود.

 

 

  • صندل مردانه مدل m117m

از سایر مشخصات و ویژگی های این مدل صندل کفی طبی و بسیار راحت و نرم می باشد.

 

 

  • صندل مردانه کویر:

جنس این نوع صندل 100% چرم می باشد ، نحوه بسته شدن بند است ، تولید کننده کشور ایران است و با کیفیت عالی ساخته می شود.

 

 

  • صندل مردانه کلار:

جنس این نوع صندل 100% چرم می باشد ، نحوه بسته شدن بند است ، تولید کننده کشور ایران است و با کیفیت عالی ساخته می شود.

 

 

  • صندل مردانه نیکتا

صندل نیکتا که علاوه بر نرم بودن بهداشتی و ضد حساسیت می باشد و همچنین بر روی سطوح صاف و صیلقی چسبندگی مناسبی دارد.

 

برند های تولید کننده صندل مردانه را می توان زارا ، اچ اند ام ، برشکا ، پل اند بیر نام برد .

شما عزیزان می توانید جهت خرید اینترنتی صندل و کفش مردانه به فروشگاه های اینترنتی کفش مردانه مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.