تابستان و 7 مدل شلوارک مردانه پرطرفدار

شلوارک مردانه جز لباس راحتی مردانه است و برای اینکه انتخاب مناسبی داشته باشید بهتر است در انتخاب طرح و رنگهای شلوارک ها و رنگ پوست و ویژگی های ظاهری خود توجه داشته باشید تا بتوانید برای شلوارک مردانه انتخابی مناسب داشته باشید.در دنیای رنگارنگ لباس مردانه شلوارک ها در طرح و رنگ های متنوع وجود دارند و انتخاب هر یک از این مدل ها بستگی به سلیقه شخص شما دارد .شلوارک ها از نظر طرح به دودسته در طر ح های ساده و طرح دار و از نظر جنس پارچه به  شلوارک های با پارچه های لی و کتان و ... دسته بندی می شوند و .... در این مقاله قصد معرفی 7 مدل شلوارک مردانه که در بین آقایان پرطرفدار هستند معرفی می کنیم.

انواع مختلف شلوارک های مردانه:

  • شلوارک های چینی: این مدل شلوارک ها که از گرگ و میش ساخته می شوند ، بسیار مشهور هستند. با این حال ، شورت های این مدل در مردان نیز از موفقیت برخوردار است.
  • شلوارک جین یا لی:این مدل توسط زنان و مردان هم پوشیده می شود. مردان شلوارک جین مناسب و بلند و گشاد را ترجیح می دهند.

  • شلوارک برمودا:طول این شلوارک ها تند و تیز تا زانو است و برای جلسات تجاری و مهمانی های کوکتل در برمودا طراحی شده اند. معمولاً جیب و حلقه هایی در کمر برای کمربند داشته باشید.
  • شلوارک های ورزشی: این شورت های کوتاه (تا بالای ران) برای حداکثر آزادی حرکت در حین مسابقات ورزشی طراحی شده اند. بیشتر از نایلون یا اسپندکس ساخته شده است.
  • شلوارک نخیجنس این مدل از شلوارک‌ها نخی می‌باشد و غالبا برای تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرند. بسیار راحت شست‌و‌شو می‌شوند و قیمت خیلی بالایی هم ندارند. این مدل از شلوار‌ک‌ها بیشتر در منزل مورد استفاده قرار می‌گیرند، مدل‌ها و طرح‌های زیادی هم دارند که بسته به نوع سلیقه‌ی خود می‌توانید هرکدام را انتخاب نمایید.
  • شلوارک کتانجنس این شلوارک‌ها ضخیم‌تر از شلوارک نخی می‌باشد. می‌توانید در مهمانی های غیر رسمی و دوستانه از این شلوارک‌ها بهره ببرید. قیمت آنها نسبت به مدل‌های نخی بالاتر است. شلوارک‌ کتان زیبایی بیشتری نسبت به مدل‌های نخی دارد. معمولا در پست و جلوی آنها جیب‌هایی تعبیه شده که زیبایی آن را چند برابر کرده است.
  • شلوارک پنبه‌ایغالب جنس به کار رفته در این شلوارک‌ها از پنبه است، جنس بسیار نرم و لطیفی دارند. شما عزیزان می‌توانید به راحتی در مواقع خواب و استراحت و یا زمانی که در منزل هستید از این نوع شلوارک‌ها بهره ببرید.

در فروشگاه اینترنتی لباس شلوارک با برندهای زارا ، اچ اند ام ، برشکا ، پل اند بیر با کیفیت و جنس خوب و مناسب وجود دارند.برای خرید شلوارک های مردانه با طرح ها و رنگ ها و مدل های مختلف نیازی به خرید حضوری در بازار لباس مردانه نیست و شما عزیزان می توانید خرید اینترنتی خود را از طریق فروشگاه اینترنتی لباس مردانه انجام دهید.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.